Accept betaling Online-7 skridt til at forbedre din kunde køber erfaring

Selvfølgelig er antallet en måde du kan forbedre din kundes online indkøb erfaring at acceptere kreditkort på dit websted, fordi de fleste af dine kunder vil foretrække at bruge deres debet- eller kreditkort, snarere end at sende checks via mail. Kredit- og betalingskort card indkøb er øjeblikkelig og sikker; papirchecks er den mindst sikre metode til at gøre et køb fra en online forhandler.
At acceptere betalinger online vil også gøre det langt mindre sandsynligt, at kunder vil glemme alt om dit websted eller dets adresse, beslutter at købe fra en konkurrent, der accepterer onlinebetalinger eller udskyde at foretage en købsbeslutning.
Når du accepterer kreditkort online, er der flere andre måder, som du kan forbedre købsoplevelse, især for dem, der er ny til internettet og kan være ængstelige en transaktion online.
#1 – forklare, hvad der vil ske under checkout og holde Kunden orienteret under købsprocessen.
Giver en kort beskrivelse af processen, beroliger kunden, at de er på rette vej til en vellykket køb og lad dem vide, når transaktionen er fuldført. For mange mennesker er købe online noget de gør med stor tøven; noget du kan gøre for at mindske deres bekymringer vil blive værdsat af dine kunder.
#2 – Lad dine kunder ved, at deres oplysninger er beskyttet og deres transaktionen finder sted på en sikker server.
Sikre, at din betaling side klart kan identificeres som et sikkert websted. Komponenterne i et sikkert websted omfatter en webadresse, der begynder med https; der angiver, at betalingssiden er beliggende på en sikker server og visning af et hængelåssymbol eller logo, der kan “klikkes på” til at bekræfte, at der er en gyldig sikker certifikat forbundet med den sikre server.
Det kan også hjælpe, hvis din sikre side begynder med ordet “sikker” som første del af webadressen.
#3 – sende automatiserede tak noter og personlige kvitteringer til dine kunder
Transaktionen er ikke nødvendigvis over når din kunde har betalt deres penge og indsamlet deres varer. En af de måder, du kan følge op med din klient er at sende dem en automatiseret Bemærk takke dem for deres virksomhed, samt et middel til at kontakte dig efter salget. Dette også giver dig mulighed at nævne andre tjenester og produkter, som du sælger, at din kunde kan være interesseret i på et senere tidspunkt. Mange købmænd gør ikke det – gå den ekstra mil sætter dig ud fra mængden.
Efter tak note, give dine kunder en anden indikation af at du har modtaget deres ordre, ved at sende en personlig kvittering, når ordren er færdig. På den måde, de har en umiddelbar registrering af hvad de har købt og kan udskrive den til deres poster.
#4 – mærke din betaling sider
At have en mærkevare betalingssiden ikke kun gør du ser mere professionelle, det vil øge din konverteringsfrekvens og reducere din opgivelse sats. Gæster vil blive mere tillidsfulde og derfor mere tilbøjelige til at gennemføre et køb online, hvis din betaling side har udseendet af dit websted. Dette gælder især for personer købe online for første gang og dem, der køber fra dig for første gang. Tillid, komfort og tillid spiller en stor rolle i køberens beslutning af alle online kunder.
En mærkevare betalingssiden vil også give dig til at bestemme, hvilke oplysninger kunden skal yde for at gennemføre et køb i stedet at give kontonumre og andre uvedkommende oplysninger, der generisk betalingstjenester kræver. Enklere og mere intuitiv din købsprocessen er, jo mindre sandsynligt er det, at en potentiel kunde vil ‘opgive’ et køb medio salg fordi de var forvirret eller ikke forstod, hvad var forpligtet til at gennemføre et køb.
#5 – placere dit Logo på din betalings sider
En generisk betalingssiden kan indebære en generisk firma. Du ønsker din virksomhed at skille sig ud i kundens sind, således at de vil huske dig og købe fra dig igen. Der er millioner af generiske betalings sider online; ingen husker dem. Benytte enhver lejlighed til at mærke dig selv og din virksomhed. Generisk er grå i en farvet verden; mærkevarer gjort rigtigt, bliver bemærket og husket.
#6 – sætte din virksomhedsnavn på din kundes kreditkortkvittering
En vigtig del af at acceptere onlinebetalinger er at sikre, at dine kunder kan fortælle, hvem de lavet en betaling, når de modtager deres kreditkort- eller bankudskrift. Sikre, at din betalingsudbyder kan sætte dit firmanavn på din klients kreditkort eller kontoudtog. Dette vil spare dig fra beskæftiger sig med tilbageførsler og give dig en anden måde til at styrke dit brand og holde det i tankerne for dine kunder.
#7 – gør Checkout Simple
Jo lettere det er at tage en ordre fra dig, jo mindre sandsynligt er det, at kunden vil opgive salg på bestilling siden. Enkel er bedst; enkel og mærkevarer er bedre.
Holde disse retningslinjer i betragtning, vil øge den indkøb erfaring på dit websted. Alt det er stadig er at finde din næste kunde.
Copyright 2006 John Tedeschi

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *